13 Temmuz 2017 Perşembe

Çember (Türk Polisiye) İncelemesi 2017

  Hiç yorum yok

ÇEMBER | DEVAM ETMEKTEDİR.

Google Görseller - Çember Dizisi


Bugün sizlere bir farklılık yapalım dedik ve türk dizilerinden çember adlı internet dizisinin yorumunu yapmak istedik arkadaşlar.Peki nedir?, Bu dizi konusu nedir?, Ne zaman başladı?, Kaç bölüm oldu? Hepsini yazımızda bulabilirsiniz.


DİZİ BİLGİLERİ:


 TÜR: Polisiye- Aksiyon - Macera
 YÖNETMEN: Abdullah Oğuz
 BÖLÜM SAYISI : 2
 YAPIM YILI: 2017 - TÜRKİYE İNTERNET DİZİSİDİR.


 Konusu:

  - Türkiye'nin her tarafından gelen gizemli dosyaları çözmek için emniyette başarılı,acemi,uzman,komik karakterli kişiler den oluşan ekip kurulur. Suçlu uzmanı barış başkomiser ekibin lideridir ciddiyet adamıdır kısaca. Komik,tuhaf ama yalan söyleyen insanları her türlü hareketinden anlayan adem komiser. Acemi çiçeği burnunda başkomiser yardımcısı ayşe. Ve ekibin çapkın hızlı ve bilgisayar uzmanı volkandır maceraları devam etmektedir...



Google Görseller - Çember Dizisi



YORUMLADI BLOG GÖRÜŞÜ (İNCELEME-ANALİZ)


   - Arkadaşlar diziye tamamen tesadüf olarak bugün instagram'da keşffet'de dolaşırken Çember dizisinin capslerini görünce nedir?,nasıl bir dizidir deyip. Youtube'den bir kaç kısa videolarını izledim. Yani yalan söylemek olmasın ben türk dizilerinden nefret eden sevmeyen bir insanımdır. Sebebi belli yok başrol ölürse biter,yok her bölüm de vıcık vıcık aşk konuları falan gerçi bu dizi de başlayalı 2 bölüm oldu belli olmaz ileri de ne olacağı dizi de iki tane genç ekip arkadaşı var.


     Neyse biz konumuza dönelim, Dizi'yi araştırdım ve yaklaşık 2 saat önce izledim, Zaten dizi öle uzun değil yaklaşık bir buçuk saat'ten oluşmaktadır. Dizi başlangıçta birbirinden bağımsız 4 polisin bir olay da karşılaşması ile başlar. Olay gizemli bir nevi kimin eli kimin elinde belli değil bir cinayet vakasıdır.



Google Görseller - Çember Dizisi


    Dizi hem polisiye hem macera az da olsa komiklik var izlenilebilir mi derseniz şuan tek bölüm izledim ve sıkmadı kendini seyirciye bağlamasını başarılı bir şekilde başarılmıştır. Hatta siz den sonra yayın da olan 2.ci bölümü izleyeceğim... Dizinin eksik yanlarına gelir isek bir kaç yer de hataları var hatalar dan ne kadar kaçmak isteseler de örnek vereyim bir tane telefon konuşmaların da telefon kilit ekranı belli oluyor. En basit örneğimdir. Siz de dikkatli seyirci iseniz diğer hataları fark edersiniz daha fazla spoiler vermek istemiyorum ve size iyi seyirler diyorum...

DİPNOT: Her bölüm farklı isim içermektedir. Örnek Çember "Oyunu bozuyorum". Çember Adı Sabit Kalmaktadır.


Yorumladı Blog Yorum Yapmayı Unutmayın...

Haber Bültenimize Abone Olun

Okan CAN

Okan CAN

Daha iyi bloglar için faydalı bilgilerin yanı sıra blog sitelerine katkıda bulunmak temel amacımızdır. Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder