12 Temmuz 2017 Çarşamba

Efsane Prison Break İncelemesi 2017

  2 yorum

Sizlere Yabancı Dizi Efsanesi Olan Prison Break (Büyük Kaçış) İncelemesi İle Sizlerleyiz.


Google Görseller-Prison Break



NOT: Dizi Hal'en Devam Etmektedir. 5.Sezon Finalini Yapmıştır.

Dizi Bilgileri ve Konusu:


TÜR: Aksiyon,Dram,Suç
Vizyon Tarihi: 2005
IMDB Puanı: 8.6
Sezon Sayısı: 5

KONUSU:


 - Prison Break (Büyük Kaçış) bir mühendis olan "Micheal Scofield"ın işlemediği bir suçtan idam(ölüm) cezası alması ve abisini kurtarma olaylarına anlatan aksiyon dolu bir yabancı dizidir. Micheal tüm yasal yolların kapandığı fark eder ve abisini kurtarmak için çok çılgın bir plan yapar. İçeri girebilmek için bir banka soyma işlemi gerçekleştirir, Sözde işi başaramaz ve yakalanır, Aslında her şey istediği gibi olmuştur. Kaçış planı başlamıştır, Dizi de yanın da eğlenceli ve bir o kadar tehlikeli karakterler de olacaktır.


Google Görseller-Prison Break



Yorumladı Blog Görüşü(İNCELEMESİ):

  - Bu diziyi sizlere nasıl anlatsam,Nasıl başlasam bilemedim arkadaşlar bu dizinin yeri bende çok farklı belki de bir çok nesil yabancı dizi serüvenine bu dizi ile başladı. Tabi o zamanlar internet üzerinden dizi izleme fazla yaygın değil. O zamanlar saatini de unutmadım gece 12 den sonra A kanalın da(ÖRNEK VERDİM KANALI) çıkan bu diziyi her akşam izlemek için uyumaz, Diğer gün okula yarı uykulu giderdim. Benim için o yüzden hep yeri farklıdır. Özellikle de Scofield karakteri o kadar akıllı,zeki bir insan göremedim yani bir kişi her işin olabileceğini nasıl öngörür ve ona göre plan yapar, Yada kendini nasıl sevdir de yılların vermiş olduğu seri katilin içinden geçerek kandırabilir.

    Dizi de abisini seven ve bütün hukuk yolarını denemiş bir mühendis ile karşınıza çıkıyor arkadaşlar, Bir o kadar iyi mühendis ki gireceği hapishanenin bütün planını vücuduna dövme olarak yaptırıyor ve bu dövmeler normal bir dövme gibi gözüküyor ne kadar ilham verici dimi. Şimdi sizler abartıyorsun diyebilirsiniz ama gerçekten bu dizi efsane denilebilecek bir dizi OZ dizisini duymuşsunuzdur belki oda bir Hapishane dizisi oda efsaneler arasında bunun gibi benim için yabancı dizi favorin ne deseler bu dizileri sayarım size.

Google Görseller-Prison Break


   Scofield hapishaneye girer, abisini idam cezasından kurtarmak istediğini söyler ve kaçış planını aktif hale getirir. Dizinin ilk 3 sezonu hapishane de diğer sezonlar ise kaçtıktan sonra dışarı da olan olayları anlatır. Her dizi de olduğu gibi bu dizi de aşk konusu var Scofield öyle birine aşık olur ki bunu söylemek istemiyorum ve diziyi izlemenizi istiyorum.


Yorumladı Blog Görüşü Yorum Yapmayı Unutmayınız. Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli


Haber Bültenimize Abone Olun

Okan CAN

Okan CAN

Daha iyi bloglar için faydalı bilgilerin yanı sıra blog sitelerine katkıda bulunmak temel amacımızdır. Teşekkürler.

2 yorum: