5 Temmuz 2017 Çarşamba

Fıtness Antrenman Ve Beslenme Programı 2017

  Hiç yorum yok
Yorumladı BLOG BİLGİLENDİRME GÖRÜŞ;



(Kaynak: Google Görseller)


Sizlere Şuan da Kendi Kullandığım Beslenme Ve Fıtness Programını Vericem Arkadaşlar;

      - Bu Program Tek Bölge Antrenman Programıdır. Beslenme Türü 'de Ege Fıtness 'dan Örnek Alarak Oluşturulmuştur. Tek bölge antrenmanı nedir? Tek bölge programı her gün sadece tek yere yoğunlaşarak daha fazla verim alınabilmesi amaçlanmıştır. Bu program türüne tek bölge denmiştir,Bu sistemi ileri düzey sporcular yapar ise (ileri düzey demeyelim de sporda artık kendini kanıtlamış) kişilerin kullanması daha iyi olur arkadaşlar.

İşte Sizlere Göstereceğim Amatör ama kendimce denediğim etkili bir program arkadaşlar.


(Kaynak: Google Görseller)



Göğüs 

BENCH PRESS 4X8
İNCLİNE BENCH PRESS 4X8
DECLİNE BENCH PRESS 4X8
BUTTER FLY 4X8

OMUZ 

 - LATERAL RAİSES 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - BACK PRESS 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - BENT OVER LATERAL RAİSES 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - SEATED DUMBELL PRESS 4X8 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - LOW PULLEY FRONT RAİSES 3X15 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)

BACAK 

 - SQUAT 4X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - FRONT SQUAT 4X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - LEG EXTENSİON 4X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - SEATED LEG CURLS 4X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - STANDİG CALF RAİSES 4X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)



(Kaynak: Google Görseller)


SIRT 

 - BACK LAT PULLDOWN 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - BARBELL SGHRUS 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - BENT ROWS 3X15 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME) En çok etki aldığım sırt hareketidir.
 - CHİN APS 3X10 (BARFİKS) (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - LAT PULLDOWN 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)


ARKA KOL

 - DUMBELL TRİCEPS EXTENSİON 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - ONE ARM TRİCEPS EXTENSİON 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - TRİCEPS PUSHDOWNS 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - REVERSE TRİCEPS PUSHDOWNS 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)


KARIN

 - CRUNCH 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - REVERSE CRUNCH 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)
 - BENCH LEG RAİSE 3X15 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME) En etkili acı veren karın hareketidir.
 - JACKKNİFE 3X10 (SET ARASI 60 SANİYE DİNLENME)


 Arkadaşlar hareketler gün bazın da tutulduğu zaman ben maksimum 5 hareket ekledim bu size kalmış bir şey. Ben kendim besyo (Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu) öğrencisiyim akşama kadar uygulamalı derslerim oluyor yorgun olduğum için maksimum dediğim gibi 5 bilemediniz o gün ki duruma göre 6 hareket yaptığım oluyor...



(Kaynak: Google Görseller)


 Şimdi Ege Fıtness'ı izleyerek kendimce çıkardığım onun bilgilerine dayanarak Beslenme programını sunucam. Ama arkadaşlar bu beslenme programını siz gidip kendi vücudunuza göre diyetisyen den yaptırsanız daha yararlı ve sağlıklı olur. Bunun nedeni diyetisyen sizin boy,kilo,yaş vb. Durumlarınıza göre bir sistem uyguluyor. Ben sizi burada görmeden bir sistem uygulayamam normal de ama bu size verdiğim beslenme programı genel bir program sayılır.

ANAHTAR BESİNLER;

1-TARÇIN

  - Yediğiniz besinlerde tarçın kullanabilirsiniz. Arkadaşlar etkili ve işe yarar bir besindir.

2-LİMON

  - Çay vb. içeceklerde kullanabilirsiniz Kilo yakım hızınızı artırır.

3-YEŞİL ÇAY [GÜNDE 2 BARDAK]

  - Yine aynı şekilde kilo yakım hızınızı artırmak için kullanılan bir yöntemdir.

4- TÜRK KAHVESİ [İDMAN ÖNCESİ]

  - Enerji vermek için spor öncesi kullanabilirsiniz.

5- YULAF + SÜT [SABAH KAHVALTISI ÖRNEK]

  - Sabah kahvaltısın'da kuru meyve ekleyerek yiyebilirsiniz. NOT: Tadı çok kötüdür,Kendimce tabi ben tadını güzelleştirmek için kuru meyve kullanıyorum arkadaşlar...


 Yorum Yapmayı Unutmayalım...

Haber Bültenimize Abone Olun

Okan CAN

Okan CAN

Daha iyi bloglar için faydalı bilgilerin yanı sıra blog sitelerine katkıda bulunmak temel amacımızdır. Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder