10 Temmuz 2017 Pazartesi

Nasıl Kilo Alırım 2017

  2 yorum

(KAYNAK GOOGLE GÖRSELLER)



NASIL KİLO ALIRIM

- NE YEMELİ?
- HANGİ PROGRAMI KULLANMALI?
- İŞTAHIN MI YOK?
- KAT KÜTLESİ ?



    - Bu konuda çevremdeki bir kaç arkadaştan soru geldi sen çok zayıf'tın nasıl kilo aldın? Ne ile beslendin ve benzeri sorular geldi hep bende hem arkadaşlarıma hem de sizlere anlatayım dedim.

    - Hadi kilo alalım! Ama nasıl? sabah akşam cips,kola abur cubur yiyerek değil tabi ki. Yada ye iç sabahtan akşama kadar Televizyon karşısında yatarak değil. İnanın arkadaşlar çevrem de ve benim denediğim en hızlı kilo alma yöntemlerinden bence biri bu. Kilo alırsınız ancak vücutta bozulmalar olabilir. Nedir bu bozulmalar örnek;göbek büyür ve benzeri. Tabi ki kilo almalı ve doğru büyümeliyiz.Kilo almanın bir yolu daha var tabi ki,Sizin istediğiniz şekilde hem de göbek,basen bölgeleri değil de göğsü,kolları,omuzu estetik  ve üçgen bir vücut yapmak, yani KAS Kütlesini büyütmek. Bunun içinse kaliteli besinleri yeteri kadar tüketmeli,bunun yanında ağırlık çalışması yapmak zorundasınız.


(KAYNAK GOOGLE GÖRSELLER)



    - Bu işin felsefesiydi matematiğe gelelim.Gün içinde nefes alıp verirken,kanınız damarlarınızdan dolaşırken,uyurken,yürürken,yemek yerken vs. vücudunuz da aklınıza gelen,gelemeyen her türlü hareketin olduğu yerde enerji harcanır.Çünkü hareket için enerji gerekir.Otomobillere alınan benzinler nasıl işliyor ise bizim de yediğimiz yemekler bize enerji olarak geri dönüyor.


    - Diyelim ki gün için de 2000 kalori harcıyoruz. fakat yediklerimizden 2500 kalori alıyor isek işler biraz sıkıntı gibi görünüyor.Ne oldu 500 kalori fazlalık oluyor ve biz bunu her gün yaptığımızı düşünür isek 30x500=15000 kalori demek. her 500 kalori'yi yaklaşık olarak 110 gr. olarak hesaplar isek 15 bin kalori yi artık siz hesaplayın derim. Elbette süreç böyle değil kabaca mantıklar bunlar günlük ne kadar kalori harcıyor isek onun üstün de alarak ve üstüne spor yani ağırlık çalışarak istediğimiz düzeye ulaşmak hiç de hayal değil.


(KAYNAK GOOGLE GÖRSELLER)


   - Ortalama bir rakam olarak günlük harcadığınız kalorinin yaklaşık olarak %10 fazlasını almanız gerekiyor. (yaklaşık 300 ile 400 kalori arası) Ve elbette antrenman yaparak kasları büyümeye teşvik etmeliyiz ve böylece hem kilo artışı olacaktır. Hem de düzgün ve fit bir vücuda sahip olacağız arkadaşlar.


Okuduğunuz için teşekkür ederim yorum yapmayı unutmayalım.


SORULARINIZ VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN İLETİŞİM 

Haber Bültenimize Abone Olun

Okan CAN

Okan CAN

Daha iyi bloglar için faydalı bilgilerin yanı sıra blog sitelerine katkıda bulunmak temel amacımızdır. Teşekkürler.

2 yorum:

  1. Cok guzel yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim efendim :) diğer yazılarımıza da bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil