16 Temmuz 2017 Pazar

Uzay Yolcuları 'PASSENGERS' İncelemesi 2017

  2 yorum

UZAY YOLCULARI - PASSENGERS - İNCELEMESİ YORUMADI BLOG GÖRÜŞÜ;

Google Resimler - Yorumladı - Passengers



Herkese Merhaba ! 

Bugün sizlere " Uzay Yolcuları " filminden bahsetmek istiyorum daha doğrusu yorumunu yapacağız.


Film Bilgileri;

YAPIM : 2016

IMDB PUANI : 7.1

TÜR : BİLİM KURGU

 KONUSU:

    Macera,Dram,Romantizm ve bilim kurgu konuları içeren bir uzay filmidir. Yılların geçmesi ile insanoğlu teknoloji konusun da kendisini geliştirir. Artık uzay da insanoğlu gezegenden gezegene yolculuk yapmaya başlamıştır. İki ana karakter olan oyuncularımız bir uzay gemisin de yaklaşık 5000 kişi ile birliktedirler ve o tarihten 90 yıl sonra uyanmaları gereken 2 insan önceden uyanır. Daha sonra birlikte zaman geçirirler ve diğer insanları kurtarmak isteyeceklerdir. Ama bu uğraşları onlara bazı ayrılıklar getirecektir.


Google Resimler - Yorumladı - Passengers




Yorumladı Blog Görüşü İncelemesi;


   Nasıl başlasam biledim şimdi işte bir film var şaka şaka konuya şöyle girelim en iyisi bugün biraz enerji patlaması yaşıyorum da ondan böyleyim... Başka bir gezegen de yeni bir koloni hayatına girmek için uykuya yatan yolculardan biri yaklaşık olarak 90 yıl erken uyanır. Kendisinden başka her şey sanal olan bu lüks uzay gemisin de 1 yıl kadar tek başına yaşar. Uyuyan yolculardan birine aşık olur.(YALNIZ ÖNEMLİ : Arkadaşlar gerçekten aşık olunacak biri yani ben böyle bir güzellik görmedim.) Sonunda yolcumuz dayanamaz ve aşık olduğu kadını 89 yıl erken uyandırır. Bir süre bu sırrı saklar ve birlikte mutlu olurlar işte gemi de eğlenceli ve romantik zamanlar geçirirler. Konunun sonra biraz hüzünlü kötü diyebiliriz burada dram ağır basmış arkadaşlar. Film yine bir nebze aşk,bilim kurgu ve azıcık da olsa felsefik düşünceler vardı.Filmin bazı yerlerini ne kadar sevsem de ne yalan söylemek gerekirse beklentimin altında idi. İki iyi ve güzel oyuncu bilgisayar efektleri ve aşk hikayesiyle izlenilebilecek bir film. Şunu söyleyebilirim sizlere uzay
konusun da daha iyi ve güzel filmler var.

Google Resimler - Yorumladı - Passengers



Yorum Yapmayı Unutmayalım...!

Haber Bültenimize Abone Olun

Okan CAN

Okan CAN

Daha iyi bloglar için faydalı bilgilerin yanı sıra blog sitelerine katkıda bulunmak temel amacımızdır. Teşekkürler.

2 yorum: